Wednesday, February 4, 2009

:: rasa itu ::

SMS 1
Ms X: ko sihat? bz ke?
Saya : sihat. tak bz sgt


SMS 2
Ms X: ko dok umah mak ko lg ke? husband ko ngajar mana?
Saya : yup, dok umah tu lg la. husband aku ngajar kat **


SMS 3
Ms X: ish jauhnya. tetap kat situ ke? dok jauh2 ni ok ke,ko tak rindu ke?
Saya : wtf? tak pun. syok jek erm, nak buat mcm mana.


saya merasakan soalan itu tak perlu untuk dijawab. apakah? duhhh...apa punya soalan la. saya tak faham kenapa dia perlu bertanya itu.


SEMESTINYA SAYA RINDU.


mungkin dia tak pernah rasa macam mana berjauhan sehingga munculnya soalan itu untuk mendapatkan kepastian tentang bagaimana perasaannya bila berjauhan.


ya, mungkin saya adalah bertuah untuk merasakan perasaan ini.

ps: tempahan optimis telah mula dibuka dan saya telah menerima tempahan saya. ;)

No comments: